Domů Napište mi RSS

Kategorie Prestashop

Přechod na Prestashop 1.7

S několika zákazníky řešíme přechod na nejnovější verzi Prestashopu, která je v tuto chvíli ve verzi 1.7.3. Stávající eshopy pak běží na verzi 1.6 zcela bez problémů. Otázkou tedy je, zda se přechod vyplatí, co ve výsledku přinese zákazníkům a samotnému provozovateli eshopu. Z technického pohledu je velkou změnou přechod na Symfony verze 2.8.

PDF dokument v potvrzovacím emailu

Modul dovoluje vložit vybraný PDF dokument, což mohou být kupříkladu obchodní podmmínky, do potvrzovacího emailu uzavřené objednávky. Zákazník tak obdrží veškeré informace, které si přejete přikládat k objednávce elektronicky a není nutné je tedy tisknout, případně distribuovat jiným způsobem.

Jak přidat přílohu k emailu pro potvrzení objednávky

V emailu pro potvrzení objednávky máme možnost zákazníkovi přikládat v příloze pdf fakturu. Co však v případě, že chceme zasílat nějaké další přílohy, například obchodní podmínky? To již nastavení Prestashopu nedovoluje a musíme najít vlastní způsob, jak toho docílit. Bohužel samotný kód s tímto příliš nepočítá a bude tak nutné zasáhnout do samotného jádra eshopu.

FlexiBee RestApi konektor

Pomocí této aplikace budete schopni synchronizovat Váš účetní program FlexiBee s obchodem Prestashop. Rozhraní FlexiBee Sync vzniklo za účelem propojení účetního programu s elektronickými obchody a možnosti přenosu dat z jedné aplikace do druhé.
Lze využít tyto možnosti synchronizace: Ceník a skladové zásoby, adresář, objednávky a provádět aktualizace stavů objednávek.Pomocí této aplikace budete schopni synchronizovat Váš účetní program FlexiBee s obchodem Prestashop. Rozhraní FlexiBee Sync vzniklo za účelem propojení účetního programu s elektronickými obchody a možnosti přenosu dat z jedné aplikace do druhé.
Lze využít tyto možnosti synchronizace: Ceník a skladové zásoby, adresář, objednávky a provádět aktualizace stavů objednávek.

Flexibee export

Modul pro export objednávek z Prestashop do účetního programu Pohoda. Modul umožňuje vytvářet importní soubory účetního programu Pohoda a vytvářet tak účetní agendu (přijaté objednávky, vydané faktury, zálohové faktury atp.) Lze také na základě kódu zboží odečítat zásoby ze skladu a mít tak přehled o stavu zásob.Modul pro export objednávek z Prestashop do účetního programu Pohoda. Modul umožňuje vytvářet importní soubory účetního programu Pohoda a vytvářet tak účetní agendu (přijaté objednávky, vydané faktury, zálohové faktury atp.) Lze také na základě kódu zboží odečítat zásoby ze skladu a mít tak přehled o stavu zásob.

Chybné zobrazení českých znaků (diakritiky) u PDF faktury v Prestashop 1.5

Chybné zobrazení českých znaků (diakritiky) u PDF faktury je již známým problémem od verze Prestashop 1.4. Tam bylo nutné pro správné zobrazení znaků použít nové fonty, které obsahovaly diakritiku, což u nové verze 1.5 naštěstí odpadá a stačí pouze upravit typ použitého fontu, ve výchozím nastavení je to font „helvetica“.

Globální slevové kupóny

Modul Globální slevové kupóny dovoluje použití slevových kupónů zcela novým způsobem. Zajišťuje jejich automatické vkládání do zákaznického košíku při splnění zadaných podmínek. Nakoupí-li zákazník například za určitou částku, je mu automaticky aplikována daná sleva. Motivace zákazníka k nákupu je zajištěna zobrazením případné částky v nákupním košíku, o kterou je nutné nákup navýšit pro získání dané slevy.

Prestashop – chybné řazení nejprodávanějšího zboží

Prestashop při zobrazení nejprodávanějšího zboží v pravém sloupci zobrazuje zboží v pořadí od nejprodávanějšího po méně prodávané. Avšak při zobrazení detailu nejprodávanějšího zboží na stránce nejprodavanejsi-produkty (best-sales) se zboží zobrazuje v opačném pořadí. Pro správné zobrazení je nutné provést jednoduchou úpravu.

Ověřeno zákazníky – Heuréka

Pomocí modulu Ověřeno zákazníky určené pro aplikaci Prestashop umožníte Vaším zákazníkům po uskutečnění objednávky realizovat zpětnou vazbu vyplněním nezávislého dotazníku. Cílem takové služby je získat objektivní a ověřený názor na kvalitu obchodu, který dá vyniknout kvalitě a minimalizuje falešná hodnocení.
Obchod získá cennou zpětnou vazbu od zákazníků. Dotazník zodpoví, jak jsou lidé spokojeni s nákupem a co by navrhli v obchodě zlepšit.